piątek, 22 lutego 2013

Sesje, sesje...

no matka zwariowała na punkcie fotek małej Lili.........
pamiętam, że kiedyś uwielbiałam gdy fotki robiło się właśnie mi ! A teraz ?
Nie pamiętam niestety, kiedy ostatnio ktoś strzelił mi fotkę. I do tego taką, na której jestem sama! Choć nie powiem, brakuje mi trochę tego. Nie zmamiałam na 100%, o czym się ostatnio przekonuję i co mnie cieszy :) Mam bzika na punkcie swojej córki, ale miło pamiętać też o sobie :)
Jednak fotografowanie Lili w pełni mi wszystko zastępuje. NA mnie przyjdzie pora, w końcu ja nie zmieniam się w takim tempie jak Ona ;)

Oto kilka fotek z naszych ostatnich mało profesjonalnych sesji domowych :D









10 komentarzy:

  1. ale meczysz to dziecko:D foty z czapeczka i stopkami boskie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczęście, że ostatnio polubiła przebieranie :D
      Do tego, zazwyczaj jak widzi aparat to od razu zaciesza :P moja krew hihie :P

      Usuń
    2. A ja się właśnie zastanawiałam, czy ona pozwala się tak przebierać. Ma cierpliwość dziewczyna :)

      Słodka jest naprawdę, to zdjęcie nad stópkami w sercu podoba mi się najbardziej

      Usuń
    3. też uwielbiam to zdjęcie!

      Do niedawna marudziła przy przebieraniu, ale było to przejściowe. Pewnie jeszcze nie jeden raz jej się to zmieni :P

      Usuń
  2. Znam to Nadia i teraz Wiktor sa moimi najczestszymi modelami :-) aczkolwiek lubie fotografowac wszystko!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ją namówiłaś do napisów na stópkach - u nas żaden model by sobie nie pozwolił ;-)

    Super Dziewczyna:-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  4. Felek tez przyzywczajony do fot:)))
    Jedna malenka rada... nie uzywaj lampy jak ja fotagrafujesz. Robi nie fajne cienie i powoduje ze sa malo naturalne.
    Poszukaj ladnie oswietlonego swiatlem dziennym pomieszczenia, ustaw ja twarza do okna i wtedy rob zdjecia:) Zobaczysz jaki bedze fajny efekt:)
    A to ze stopkami w twoich dlaniach cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko u nas o takie miejsce.. Wiem, że nie powinno się używać lamp, no ale ze względu na brak tego naturalnego światła... Do tego nie ja cykałam foty - strasznie mnie w nich denerwuje poucinane nóżki na przykład, ale nie mam co narzekać :)
      Czekamy na wiosnę i zdjęcia w plenerze !

      Usuń
  5. Cudna maluska..przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń