poniedziałek, 4 marca 2013

co dzień coś nowego.

Czas leci jak szalony..
Miałam napisać o :
1. o tym, że Lila od dwóch tygodni nie używa już smoczka. Zamówiłam na allegro, z racji tego, że nie ruszamy się gdzieś dalej z domu (nie ruszałyśmy się raczej), a bliżej nie było gdzie kupić jakiegoś porządnego..
Chciałam zrobić przyjemność tatusiowi i kupiłam jeden z piłką 'na tarczy' :P i kolejne dwa (zestaw) typu takiego, jakie Lili pasowały wcześniej. No nieważne te szczegóły.
Ważne, że w piątek rano przyszły te smoczki. W piątek na wieczór Lili rzuciła tym smoczkiem i... od tamtej pory smoczka do buzi nie weźmie. Choć próbowałam tylko raz jej dać i nie chciała. Jak nie to nie :)
Bardzo się cieszę, że tak zdecydowała. Sama. Bez przebojów. :)

2. o tym, że Lila pełzakuje. Do tyłu niestety. Bardzo się denerwuje, że upragniony cel się oddala, a nie przybliża. No ale inaczej nie umie. Cieszy się, jak stanie na czworaka, ale jeszcze do perfekcji tego nie opanowała.

3. o tym, że dalej pije jak szalona. Litr to jest minimalne minimum. Czasami w nocy wypije ok. pół litra. Ale w jej stanie to ponoć dobrze. Problemy z pęcherzem niestety mamy. bądź z nerkami - jesteśmy w trakcie sprawdzania.

4. O tym, że asymetrii jednak nie ma. Nie są potrzebne rehabilitacje ani nic. Bardzo się cieszymy z tego.

5.O tym, że dalej spotykamy się z rówieśnikami. Ale co tu pisać, sami zobaczcie:




6. Czeka nas wybór fotelika samochodowego. Jeśli chcecie, czekamy na rady :)
Choć bardziej cieszyłyby mnie rady dotyczące wyboru spacerówki. Podoba mi się coś w tym stylu K L I K , to taki sam jak espiro magic , tylko rączka się różni. Chyba wolę taką, na której będzie można coś powiesić...

:)

4 komentarze:

  1. Niesamowity jest widok tylu maluszków :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. patryk też na poczatku pełzał do tyłu, a smoczka rzucił jak miał chyba niecały rok, albo i jeszcze mnie tez calkiem sam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczęście, że nie musiałyśmy 'walczyć' z tymi smoczkami :)
      Mam nadzieję, że Lili się nie odwidzi :P

      Usuń