sobota, 24 grudnia 2011

Święta, święta (importowane ;) )

Nikt co prawda nie napisał wprost o co chodzi, ale na pewno każdy dobrze się domyślił:) JESTEM W CIĄŻY ! :) Długo się zastanawiałam czy to odpowiedni moment, żeby dzielić się tą informacją teraz czy może jeszcze zaczekać.. No ale jak długo szczęście można trzymać w tajemnicy ? :)
Gdyby nie ten sen, zapewne dowiedziałabym się o tym później. Mąż już w dniu spodziewanej miesiączki kazał zrobić mi test, ja nie chciałam, bałam się, że test pokaże, że to znów nie ten czas, wolałam się łudzić:) A On znów miał przeczucie:)

Mija Nam właśnie 12 tydzień, pierwszy trymestr zatem prawie za nami :) Moje myśli się nieco uspokoiły, bo był czas gdzie wariowałam, gdzie męczyły mnie złe myśli.. Choć starałam przyciągać tylko te dobre, to jednak wszystko gdzieś siedziało.. Tym bardziej, że wszystkie dolegliwości odpuściły (na szczęście nie na długo). Gdybyście widzieli minę mężulka przy moich pierwszych mega mdłościach... Ja przytulona do kibla, głowa mi pękała, żołądek prawie mi wyskoczył.. A On niby mina zmartwiona, ale jednak nie umiał do końca powstrzymać tego uśmieszku :) Nooo bo wszystkie moje dolegliwości Nas bardzo cieszą :) I ja wtedy jestem spokojna, bo czuję poprzez to 'cierpienie', że wszystko ok :) Co prawda teraz czuję się o niebo lepiej fizycznie, prawie nie ma mdłości, zachcianki ucichły, już tyle nie ryczę, ale jest to ten tydzień, gdzie to wszystko ma prawo ucichnąć, prawda?


Oj, miała być świąteczna notka, ale to o czym piszę dla mnie świąteczne jest :)
Czekam aż mężulek odeśpi nocke w pracy i zabierzemy się za choinkę :) W tym roku prawdziwa, żywa choinka w Naszym własnym, prawdziwym mieszkanku :)))))

Życzę Wam wszystkim dużo spokoju, zatrzymania się w tym biegu i zastanowieniu się na czym polegają święta, pamiętajcie, to nie tylko porządki i jedzenie :)
Dużo optymizmu i wiary w lepsze jutro, w to, że jutro będzie niebo:) Abyście dostrzegali więcej dobra w każdej chwili, aby spełniły się Wam wszystkie marzenia !!

Wesołych Świąt !! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz