środa, 31 lipca 2013

Na trawce.......

W niedzielę, mimo tego upału, późnym popołudniem wybraliśmy się w pewne zielone miejsce....
Trochę pokićkały mi się dni, myślałam, że pooglądamy tam akrobacje rowerowe i inne takie, na miejscu widząc, że pustki, że nic się nie dzieje sprawdziłam raz jeszcze czy to oby na pewno tu.... no i się okazało, że tu, ale że wczoraj! ;)
No ale nie ma tego złego... Z miłą chęcią "posiedzieliśmy" na kocyku i odpoczęliśmy :)   Kto siedział ten siedział, a kto wariował z aparatem... ten aktywniej odpoczął! :P 










 


Pogodo trwaj!  Ale odpuść afrykańskie upały, pleaseeeee ;)

8 komentarzy:

  1. u mnie dzis juz nie ma agrykanskich upalow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś i u nas można było odetchnąć :) i wczoraj też, uf

      Usuń
  2. Takie chwile też są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza opaseczka:)
    Zapraszam do nas http://memoriems.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy my mieszkamy na tym samym osiedlu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mieszkałyśmy obok jak dobrze kojarzę ;D Teraz się troszkę oddaliłam :P

      Usuń