środa, 17 kwietnia 2013

:)))

Humory ostatnio jakieś dziwne mam...  Jest mi smutno by za momencik być najszczęśliwszą osóbką na ziemi.  No jak nic PMS jakiś dziwny po tej ciąży - bo na coś zwalić to muszę!
Ale wiadomość dnia dzisiejszego to wygrana w konkursie! Oczywiście niby to nic nowego dla mnie, ale... w końcu to wygrana nie byle jaka!
Mata od iggymats   -  jak zobaczyłam, że wybrali właśnie moją odpowiedź w konkursie skakałam z radości! ;D  Po czym  oczywiście  radość zmalała na myśl o sierści jaka się od razu znajdzie na tej macie :(  ale jakoś sobie poradzimy!  
No i tak po każdej wygranej myślę sobie, że może bym zebrała te wszystkie nagrody do kupy i je tu pokazała, no ale za każdym razem myślę 'poczekam jeszcze na jedną nagrodę i wtedy'.. no i tak się to ciągnie w nieskończoność..

Mam nadzieję, że wraz z nadejściem wiosny (wiosny? słyszałam, że lata....) moje zmamienie się nieco opuści..  Już poczyniłam pierwsze zakupy  DLA MNIE, po głowie mi chodzi od wczoraj płaszczyk, cudowny, czerwony płaszczyk (to nic, że zimowy też czerwony, no lubię...:P )- aż żałuję, że nie kupiłam go od razu!  W końcu  nie jestem na drugim planie :)  Z resztą.. nie jedna młoda mama przyzna, że nie jest, że myśli o sobie.. no ale te myślenie o sobie zazwyczaj kończy się na zakupach dla dziecka ;)
Chciałabym się też zapisać na jakieś zajęcia. Zumba, jakiś taniec, no obojętnie co :) Już się nie będę wykręcała, że niemobilna jestem pf! Ale.. no samej to smutno!
A nie znalazłam jeszcze takiej, co by była chętna na  takie przygody :(  (no dobra, jedna jest, ale odległość też jest i tu ta mobilność jednak wchodzi w grę).
Może jest ktoś z okolic Sosnowca, kto chętnie by się poruszał trochę ? :D

No a na koniec.. No niech będzie, dziecię me!
Uwielbiam te spacery, kocham te uliczki, te domy,  ten klimat !!






18 komentarzy:

  1. Szczęściara :) Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam. Ale muszę też przyznać, że nie biorę udziału w konkursach. Nie biorę, bo i tak nie wygram :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w tym problem! Trzeba się nastawić pozytywnie ;))

      Usuń
  2. gratulacje ! Ja chyba nigdy nic ni wygrałam .. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jeszcze nic nie wygralam, wiec tym bardziej gratuluje. Sliczniutka masz pocieche i fajny blog. Pozdrawiam Was kochane serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      ja mam takie 'okresy', że można powiedzieć , że uzależniam się od konkursów :P

      Usuń
  4. Ty to masz szczęście w konkursach, dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc :)
    Co to za geterki czy butki ma Lila takie fajne panterkowe???
    Gratuluje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka:)
      Geterki na allegro upolowane od użytkownika j_pawlosska (Little Rose & Brothers na FB) - ostatnimi czasy uwielbiam takie getry!

      Usuń
  6. Rany! Gratuluje! Pamiętam te konkursowe radości- lek na całe zło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witamy i do siebie zapraszamy :) My zostajemy na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez marze o zakupach dla siebie ,przy okazji i dla dziecka a może odwrotnie ,zmiany garderoby obowiązkowo ,może bez szalenstw ale zawsze coś :)wow ,czerwony płaszczyk na pewno super bendziesz wygladać :)córcia przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      mi właśnie do tj pory najbardziej wychodziły zakupy dla dziecka, nawet jak miałam zamiar sobie coś kupić - najwyższy czas było to zmienić :)

      Usuń