czwartek, 23 maja 2013

Mało nas ostatnio - ale co się dziwić, skoro pogoda taka piękna była !
A już w najbliższym czasie będziemy się wakacjować :)  będzie to pierwsza część naszych wakacji, mam nadzieję na więcej ! 






Ostatnio dużo słów czytałam na temat lukrowania macierzyństwa. Aż mi głupio napisać, jak mi dobrze, jaką mam wspaniałą córę, jaka mądra i w ogóle :)  No i roczek zbliża się wielkimi krokami :) Z tej okazji jednak polukruję trochę, pochwalę się nieco, a co ! W końcu to ma być jej blog, jej kredki !
I swoje zdanie na temat tego niby sztucznego lukrowania też mam, ale to również innym razem :)




Kiedy pogoda nie dopisuje, w domu też mamy co robić ;)  Dostaliśmy wyczekaną matę od iggymats (więcej o niej w przyszłości! )






Która jest tak wygodna, że po wyczerpującym dniu może się zrelaksować, odpocząć :))) 




Wszystkim mamuśką już dziś życzę wszystkiego co najlepsze! 
Oczywiście dzieciakom też !!! 
Samych cudownych chwil i spoglądanie na świat przez różowe okulary



2 komentarze:

  1. Jaka śliczna twoja córeczka ,no mata super wygląda a;)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka Lilianna :) , gdzie ruszacie na wakacje?

    OdpowiedzUsuń